Domaći 01
Mapa
Na staroj mapi upisane su koordinate i imena ostrva na kojima se nalaze kovčezi sa blagom. Za svaki od kovčega upisan je i broj zlatnika koji se u njemu nalaze. Posada gusarskog broda želi da iskopa sve kovčege koji imaju barem
Ulaz
Sa standardnog ulaza se učitavaju celi brojevi
X[<x>];Y[<y>];O{<ime_ostrva>};V{<v>}
pri čemu su <x> i <y> koordinate kovčega (realni brojevi), <ime_ostrva> je ime ostrva na kom se kovčeg nalazi (niska od najviše <v> količina zlatnika u kovčegu (ceo broj).
Napomena: Voditi računa o čitanju novog reda nakon svake linije ulaza.
Izlaz
Na standardni izlaz u zasebnoj liniji ispisati podatke o lokaciji svakog od kovčega sa barem
(<x>, <y>, <ime_ostrva>)
pri čemu koordinate treba zaokružiti na
Primer
Ulaz
4 450
X[12.3122];Y[-21.4232];O{Madagaskar};V{700}
X[42.7232];Y[19.0023];O{Madagaskar};V{300}
X[2.2];Y[-24.212];O{Šri Lanka};V{600}
X[15.823];Y[-33.1212];O{Šri Lanka};V{200}
Izlaz
(12.31, -21.42, Madagaskar)
(2.20, -24.21, Šri Lanka)
Primer
Ulaz
5 100
X[-15.234];Y[-146.123];O{Tahiti};V{200}
X[-15.100];Y[-146.500];O{Tahiti};V{150}
X[55.450];Y[-4.620];O{Mahe};V{120}
X[55.480];Y[-4.700];O{Mahe};V{80}
X[167.950];Y[-29.070];O{Norfolk};V{100}
Izlaz
(-15.23, -146.12, Tahiti)
(-15.10, -146.50, Tahiti)
(55.45, -4.62, Mahe)
(167.95, -29.07, Norfolk)
Primer
Ulaz
5 500
X[-15.234];Y[-146.123];O{Tahiti};V{200}
X[-15.100];Y[-146.500];O{Tahiti};V{150}
X[55.450];Y[-4.620];O{Mahe};V{120}
X[55.480];Y[-4.700];O{Mahe};V{80}
X[167.950];Y[-29.070];O{Norfolk};V{100}
Izlaz
Zamena
Napisati program koji učitava niz pozicija i dve niske iste dužine, a zatim razmenjuje karaktere niski na datim pozicijama. Pretpostaviti da je ulaz ispravno zadat.
Ulaz
Sa standardnog ulaza se učitava broj pozicija
Izlaz
Na standardni izlaz ispisati niske nakon što im se karakteri na odgovarajućim pozicijama razmene. Pozicije brojati sa leva na desno od
Primer
Ulaz
5
0 3 4 7 9
AAAAAAAAAA
BBBBBBBBBB
Izlaz
BAABBAABAB
ABBAABBABA
Primer
Ulaz
5
0 1 2 3 4
ABCDE
FGHIJ
Izlaz
FGHIJ
ABCDE
Primer
Ulaz
5
0 1 0 1 0
AAA
BBB
Izlaz
BAA
ABB
Podmornice
Napisati program koji implementira igru "Podmornice" u dva igrača. U toj igri, svaki igrač na početku postavlja
Zadatak rešiti u više fajlova: main.c, player.c, player.h.
Igrač (Player) treba da podržava sledeće funkcionalnosti:
Playerstruktura (sadrži matricu sa elementima0ili1i broj nepogođenih delova podmornice)Player make_player()kreira novog igrača (postavlja sva polja matrice na0i broj nepogođenih delova na0)void set_sub(Player *p, int i, int j, int direction)postavlja podmornicu počevši od polja sa koordinatama (i,j), u smerudirection(0- udesno,1- nadole)int try_hit(Player *p, int i, int j)pokušava da pogodi polje sa koordinatama (i,j). Funkcija treba da ažurira matricu i broj nepogođenih delova po potrebi. Funkcija treba da vrati1u slučaju pogotka, a0u suprotnom.void print_map(Player *p)ispisuje matricu igrača na standardni izlaz
U funkciji main, u fajlu main.c, simulirati prvih 5 poteza partije između 2 igrača.
Ulaz
Sa standardnog ulaza se u prve
Napomena: Pretpostaviti da je ulaz potpuno ispravan.
Izlaz
Na standardni izlaz ispisati matricu igrača broj
Primer
Ulaz
0 0 0
2 1 1
2 3 1
4 0 0
0 2 1
1 3 1
0 3
2 1
3 1
1 1
4 1
Izlaz
1 1 1 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 1 0
0 0 0 1 0
0 1 0 1 0
7
---------
0 0 1 0 0
0 0 1 1 0
0 0 1 1 0
0 0 0 1 0
1 0 1 0 0
8
Primer
Ulaz
2 1 1
2 2 1
2 3 1
4 1 0
3 1 0
2 1 0
0 2
2 3
3 3
1 3
4 1
Izlaz
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 1 1 0 0
0 1 1 0 0
0 1 1 1 0
7
---------
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 1 1 1 0
0 1 1 1 0
0 0 1 1 0
8
Pokemoni
Svaki Pokemon ima svoj napad i odbranu (pozitivne celobrojne vrednosti). Trener Pokemona ima spisak protivničkih Pokemona i zna podatke o njihovom napadu i odbrani. On želi za svakog svog Pokemona da odredi protivničkog Pokemona koji ima isti napad kao taj trenerov Pokemon. Takođe, trener želi da odredi protivničkog Pokemona koji ima istu odbranu kao taj trenerov Pokemon. Napisati program koji pomaže treneru u njegovoj zamisli.
Napomena: Zadatak se mora raditi korišćenjem dinamičke alokacije i binarne pretrage. Pretpostaviti da svi Pokemoni imaju različite napade, kao i da svi Pokemoni imaju različite odbrane.
Ulaz
Sa standardnog ulaza se učitava broj protivničkih Pokemona
Nakon toga unosi se broj trenerovih Pokemona
Izlaz
Na standardni izlaz ispisati za svakog od trenerovih Pokemona ime protivničkog Pokemona koji ima isti napad kao taj trenerov Pokemon, kao i ime protivničkog Pokemona koji ima istu odbranu kao taj trenerov Pokemon, razdvojena razmakom.
U slučaju da ne postoji protivnički Pokemon koji zadovoljava jedan od uslova, ispisati NEMA.
U slučaju greške prekinuti program sa status kodom EXIT_FAILURE (1).
Primer
Ulaz
4
Snorlax 100
Bulbasaur 250
Pikachu 400
Charizard 500
Pikachu 300
Charizard 400
Bulbasaur 450
Snorlax 700
3
Jigglypuff 500 700
Psyduck 400 50
Zubat 200 450
Izlaz
Charizard Snorlax
Pikacu NEMA
NEMA Bulbasaur
Primer
Ulaz
5
Snorlax 200
Bulbasaur 250
Pikachu 300
Venosaur 400
Charizard 600
Pikachu 300
Venosaur 350
Charizard 400
Bulbasaur 550
Snorlax 800
4
Blastoise 350 350
Jigglypuff 200 100
Psyduck 400 350
Zubat 850 450
Izlaz
NEMA Venosaur
Snorlax NEMA
Venosaur Venosaur
NEMA NEMA
Ratatui
U restoranu kod Gustoa svakodnevno stiže veliki broj porudžbina. Ipak, postoji samo jedna mušterija koja naručuje jelo Ratatui - čuveni kritičar hrane Ivan. U trenutku kada Ivan naruči Ratatui, radnici restorana žele da sortiraju do tada pristigle porudžbine opadajući po ceni. U slučaju da postoje dve porudžbine sa istom cenom, sortirati ih rastući leksikografski.
Napomena: Zadatak se mora rešiti korišćenjem dinamičke alokacije memorije.
Ulaz
Sa standardnog ulaza se učitavaju podaci o porudžbinama sve do unosa porudžbine Ratatui. Svaka porudžbina ima ime (niska od najviše
Izlaz
Na standardni izlaz ispisati porudžbine sortirane u traženom poretku (bez porudžbine Ratatui).
U slučaju greške, prekinuti program sa izlaznim kodom EXIT_FAILURE (1).
Primer
Ulaz
Pizza 450
Spageti 300
Snicla 500
Lazanje 450
Ratatui 1000
Izlaz
Snicla 500
Lazanje 450
Pizza 450
Spageti 300
Primer
Ulaz
Pizza 550
Spageti 200
Snicla 400
Lazanje 150
Sarma 400
Biftek 600
Ratatui 1000
Izlaz
Biftek 600
Pizza 550
Sarma 400
Snicla 400
Spageti 200
Lazanje 150
Primer
Ulaz
Ratatui 800
Izlaz